انتظار حقیقی...........
از لوازم انتظار به معنای واقعی اینست که فردمنتظرباید درراه عقیده ومرام خودنهایت سعی وتلاش
خودرامبذول داردودربهبود شرایط موجود اقدام نموده وبا ظلم موجود مقابله کند
انتظار ویرانگر
برخی از مردم خودرا مدعی منتظران ولی عصرمیدانند ولی نابخردانه وبدون علم دربرابرستمها ومفاسد
زمان خودهیچ گونه مقاومتی ازخودنشان نمیدهندوهمواره سکوت وسکون راپیشه خودمیسازنداینان با
این روش نادرست درگفتاروعمل خودازدشمن حمایت میکنندخیلی طبیعی است که دشمن هم برای
رسیدن به اهداف شوم خود چنین روشی راتعقیب می کند تا انتظار معنای واقعی خودرا ازدست بدهد
علامه شهید مرتضی مطهری دربررسی وتبیین انتظارویرانگر فرموده است:
برداشت قشری ازمردم ازمهدویت وقیام وانقلاب مهدی موعود این است که صرفا ماهیت انفجاری دارد فقط
وفقط از گسترش واشاعه ورواج ظلمها وتبعیضهاواختناقهاوحق کشیها وتباهیهاناشی میشود نوعی
سامان یافتن است که معلول پریشان شدن است
انگاه که اصلاح به نقطه صفربرسد،حق وحقیقت هیچ طرفداری نداشته باشد "،باطل یکه تاز میدان گردد
جزنیروی باطل نیرویی حکومت نکند فردصالحی درجهان یافت نشود این انفجار رخ میدهد ودست غیب
برای نجات حقیقت از استین بیرون میاید بنابراین هراصلاحی محکوم است زیراهراصلاح یک نقطه روشن
است تادر صفحه اجتماع نقطه روشنی هست دست غیب ظاهر نمیشودبرعکس هرگناه وهرفساد وظلم
وتبعیضی به حکم اینکه مقدمه اصلاح کلی است وانفجارراقریبالوقوع میکند
پس بهترین کمک به تسریع درظهوروبهترین شکل انتظار ترویج واشاعه فساداست این جاست که گناه
هم فال است هم تماشا هم لذت وکامجویی است وهم کمک به انقلاب مقدس نهایی اینجاست که این
شعر مصداق واقعی خودرامی یابد:
دردل دوست به هرحیله رهی باید کرد طاعت از کف نیاید گنهی باید کرد
این گروه طبعا به مصلحان ومجاهدان و امران به معروف وناهیان از منکر با نوعی بغض وعداوت مینگرند
زیراانان راازتاخیراندازان ظهوروقیام مهدی موعود(ع)میشمارندبرعکس خودهم اگر اهل گناه نباشند
درعمق ضمیرواندیشه بانوعی رضایت به گناهکاران وعاملان فسادمینگرند زیرا اینان مقدمات رافراهم
مینمایند قیام وانقلاب مهدی ص۶۲و۶۳
باشد که به مدد الهی از منتظران واقعی ان حضرت باشیم.